O mnie

Moje zdjęcie
Na pozór przeciętna nastolatka o podłym charakterze.W głębi duszy wrażliwa dziewczyna pragnąca zaznać prawdziwej przyjażni. Za sprawą swojego zachowania ma wielu wrogów, ale też przyjaciół których wiele razy zraniła. Szuka sensu życia i definicji szczęścia której nigdy nie zrozumie. Potrzebuje czasu by komukolwiek zaufać. Nauczona przez życie, egoizmu i nienawiści do otaczającego ją świata. Nigdy nie potrafi określić swoich uczuć. Nie lubi ludzi, z brakiem szacunku do innych, choć chwilami sama do takich należy. Pamiętliwa, stara się nikomu nie wybaczać. Chce pokazać światu, że jest śilna i, że potrafi poradzic sobie w każdej sytuacji. Kocha zwierzęta, uważa, że one rozumieją o wiele więcej niż niektórzy ludzie. Nie lubi robić zamieszania wokół siebie. Uważa, że jest typem samotnika, choć bez przyjaciół nie dałaby sobie rady. Dążąca do spełnienia swoich marzeń i planów.

sobota, 8 stycznia 2011

Miłość ?

Nigdy nie sądziłam, że zaznam prawdziwej miłości. Co gorsza, nigdy nie znałam jej definicji. MIŁOŚĆ- to było dla mnie jedno puste słowo. A teraz? Teraz to coś co daje mi siłę i nadzieję by dalej żyć. Coś co pomogło mi wyzwolić się z tego bagna zwanego potocznie życiem. Coś dzięki czemu znalazłam prawdziwe szczęście. To niesamowite żyć ze świadomością, że komuś jesteś potrzebna, że ktoś czeka na Ciebie. Czeka, kiedy wrócisz do domu z pracy czy szkoły. Czeka na Ciebie zawsze i wszędzie. Nie spieszysz się nigdzie bo wiesz, że ona zaczeka. Osoba, którą darzysz wielkim zaufaniem, szacunkiem. Osoba na której widok, na twej twarzy pojawia się promienny uśmiech. Za którą tęsknisz cholernie mocno, gdy puści Twoją dłoń choć na chwilę. Osoba która zna Cię jak nikt inny na świecie, zna Twoje zalety, wady a pomimo tego kocha Cię. Widzisz tę miłość w jej oczach, czujesz szczęście przepełniające jej serce. To osoba, której oddechu możesz słuchać całymi dniami. Możesz wdychać jej cudowny zapach, poczuć smak ust, jej dotyk na swojej skórze. Możesz podziwiać to, jak wytrwale walczy o swoje i dąży do celu. Ile potrafi poświęcić dla Ciebie i przyjaciół. Wiesz, że tej osobie możesz zaufać, że ona nigdy Cię nie zrani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz